Біз туралы - "№187 бөбекжай-балабақшасы" http://187.almatybala.kz/ ru Біз туралы - "№187 бөбекжай-балабақшасы" DataLife Engine "Дабыл рюкзагын" жинаймыз http://187.almatybala.kz/main/40106-dabyl-rjuzagyn-zhinajmyz.html http://187.almatybala.kz/main/40106-dabyl-rjuzagyn-zhinajmyz.html https://www.instagram.com/reel/DRL_kXRiHpS/?igsh=MTgyZXh1YWhrYjhlNA==








]]>
https://www.instagram.com/reel/DRL_kXRiHpS/?igsh=MTgyZXh1YWhrYjhlNA==








]]>
admin Tue, 18 Nov 2025 11:20:18 +0600
Тәжірибемен бөлісеміз. http://187.almatybala.kz/main/40105-tzhribemen-blsemz.html http://187.almatybala.kz/main/40105-tzhribemen-blsemz.html

]]>


]]>
admin Mon, 17 Nov 2025 11:09:48 +0600
"Алматы ақшамы" газеті http://187.almatybala.kz/main/40100-almaty-ashamy-gazet.html http://187.almatybala.kz/main/40100-almaty-ashamy-gazet.html

]]>
admin Fri, 07 Nov 2025 10:44:39 +0600
«Адал азамат» біртұтас тәрбие бағдарламасын жүзеге асыру. «Мен жауапты баламын» челленджі http://187.almatybala.kz/main/40099-adal-azamat-brttas-trbie-badarlamasyn-zhzege-asyru-men-zhauapty-balamyn-chellendzh.html http://187.almatybala.kz/main/40099-adal-azamat-brttas-trbie-badarlamasyn-zhzege-asyru-men-zhauapty-balamyn-chellendzh.html
 Мектепалды "Тұмар" тобы
мектепалды "Қайнар" тобы​​​

мектепалы "Хантәңір" тобы​​​



]]>

 Мектепалды "Тұмар" тобы
мектепалды "Қайнар" тобы​​​

мектепалы "Хантәңір" тобы​​​



]]>
admin Wed, 05 Nov 2025 14:10:40 +0600
Психикалық дамуы тежелген балалардың ата-аналарына дефектологтың кеңестері. http://187.almatybala.kz/main/40098-psihikaly-damuy-tezhelgen-balalardy-ata-analaryna-defektologty-keester.html http://187.almatybala.kz/main/40098-psihikaly-damuy-tezhelgen-balalardy-ata-analaryna-defektologty-keester.html

Психикалық дамуы тежелген  балалармен жұмыс жасайтын негізгі мамандардың бірі-дефектолог, сондықтан оның ұсыныстарын тыңдау керек. Кеңестер сөйлеу, танымдық іс-әрекеттегі мәселелерді жоюға көмектеседі.

Нәтижелі ұсыныстар:
* Үнемі сөйлесіңіз. Тәуелсіз немесе жалпы кез-келген іс кезінде айналаңызда не көретіндігіңіз және оның немесе басқа адамдардың не істейтіні туралы диалог жүргізіңіз. Тұрақты сөйлеу практикасы сөйлеу дағдыларын дамытуға, сөздік қорын кеңейтуге, қоршаған әлем туралы ақпаратты есте сақтауға ықпал етеді.

* Дауыстың тыныштығына, орташа жылдамдыққа төтеп беріңіз, маңыздысын интонациямен бөлектеңіз.

* Дұрыс сөйлеңіз, сөз формаларын бұрмаламаңыз. Балаға қарағанда бір-екі сөзден ұзағырақ сөйлемдер құрыңыз. Бала оған күрделі дизайнға көшкеннен кейін ғана оларды қиындатыңыз.

* Толық жауапты қажет ететін сұрақтар қойыңыз. Егер балаға жауап беру қиын болса, "немесе"сөзін қолдана отырып, бірнеше нұсқаны таңдау ретінде сұрақ қойыңыз.

* Сұрақтан кейін кідіріп, балаңызға жауап туралы ойлануға уақыт беріңіз.

* Қоршаған дыбыстарды тыңдаңыз, олардың шығу тегін бірге анықтаңыз. Мұны ойынға айналдырыңыз.

* Қысқа, қызықты оқиғаларды айтыңыз, содан кейін балаңыздан оларды қайталауын сұраңыз. Егер бұл нәтиже бермесе, оған жетекші сұрақтар қою арқылы көмектесіңіз. Мұны отбасылық ойынға айналдыруға болады. Анам оқиғаны айтады, ал әкем немесе басқа туысым оны оларға қайта айтуды сұрайды.

* Кәсіби мамандармен бірге жұмыс жасаңыз. Нәтижелерге мамандармен сабақтарды біріктіру және жаңа үйді бекіту арқылы қол жеткізуге болады.

* Шыдамды болыңыз, ашуланбаңыз, өйткені бала өз проблемаларына кінәлі емес. Оны ақымақ деп атамаңыз, нәтиженің баяулығы үшін ұрыспаңыз.

* Дәл осындай ұқсас сәбилерді тәрбиелейтін пікірлес адамдарды табыңыз. Бірге сізге психикалық жүктемені жеңу, қиын жағдайларды шешу оңайырақ болады.

* Шамадан тыс қамқорлық жасамаңыз. Балаға Тәуелсіздік, үнемі жаңа тәжірибе, стандартты емес тапсырмалармен байланыс қажет. Оның олармен қалай жұмыс істейтінін бақылаңыз, бірақ ол үшін мұны жасамаңыз.

ПДТ -бұл кәсіби мамандармен бірге көп жұмыс жасау арқылы уақыт өте келе құтылуға болатын диагноз. Дефектологтардың, психологтардың, логопедтердің ата-аналарға арналған кеңестері мен ұсыныстарын орындаңыз және ПДТ бар балаларда көрінетін прогресті байқаңыз.


]]>

Психикалық дамуы тежелген  балалармен жұмыс жасайтын негізгі мамандардың бірі-дефектолог, сондықтан оның ұсыныстарын тыңдау керек. Кеңестер сөйлеу, танымдық іс-әрекеттегі мәселелерді жоюға көмектеседі.

Нәтижелі ұсыныстар:
* Үнемі сөйлесіңіз. Тәуелсіз немесе жалпы кез-келген іс кезінде айналаңызда не көретіндігіңіз және оның немесе басқа адамдардың не істейтіні туралы диалог жүргізіңіз. Тұрақты сөйлеу практикасы сөйлеу дағдыларын дамытуға, сөздік қорын кеңейтуге, қоршаған әлем туралы ақпаратты есте сақтауға ықпал етеді.

* Дауыстың тыныштығына, орташа жылдамдыққа төтеп беріңіз, маңыздысын интонациямен бөлектеңіз.

* Дұрыс сөйлеңіз, сөз формаларын бұрмаламаңыз. Балаға қарағанда бір-екі сөзден ұзағырақ сөйлемдер құрыңыз. Бала оған күрделі дизайнға көшкеннен кейін ғана оларды қиындатыңыз.

* Толық жауапты қажет ететін сұрақтар қойыңыз. Егер балаға жауап беру қиын болса, "немесе"сөзін қолдана отырып, бірнеше нұсқаны таңдау ретінде сұрақ қойыңыз.

* Сұрақтан кейін кідіріп, балаңызға жауап туралы ойлануға уақыт беріңіз.

* Қоршаған дыбыстарды тыңдаңыз, олардың шығу тегін бірге анықтаңыз. Мұны ойынға айналдырыңыз.

* Қысқа, қызықты оқиғаларды айтыңыз, содан кейін балаңыздан оларды қайталауын сұраңыз. Егер бұл нәтиже бермесе, оған жетекші сұрақтар қою арқылы көмектесіңіз. Мұны отбасылық ойынға айналдыруға болады. Анам оқиғаны айтады, ал әкем немесе басқа туысым оны оларға қайта айтуды сұрайды.

* Кәсіби мамандармен бірге жұмыс жасаңыз. Нәтижелерге мамандармен сабақтарды біріктіру және жаңа үйді бекіту арқылы қол жеткізуге болады.

* Шыдамды болыңыз, ашуланбаңыз, өйткені бала өз проблемаларына кінәлі емес. Оны ақымақ деп атамаңыз, нәтиженің баяулығы үшін ұрыспаңыз.

* Дәл осындай ұқсас сәбилерді тәрбиелейтін пікірлес адамдарды табыңыз. Бірге сізге психикалық жүктемені жеңу, қиын жағдайларды шешу оңайырақ болады.

* Шамадан тыс қамқорлық жасамаңыз. Балаға Тәуелсіздік, үнемі жаңа тәжірибе, стандартты емес тапсырмалармен байланыс қажет. Оның олармен қалай жұмыс істейтінін бақылаңыз, бірақ ол үшін мұны жасамаңыз.

ПДТ -бұл кәсіби мамандармен бірге көп жұмыс жасау арқылы уақыт өте келе құтылуға болатын диагноз. Дефектологтардың, психологтардың, логопедтердің ата-аналарға арналған кеңестері мен ұсыныстарын орындаңыз және ПДТ бар балаларда көрінетін прогресті байқаңыз.


]]>
admin Mon, 03 Nov 2025 18:14:59 +0600
БАЛАНЫҢ ИММУНИТЕТІНІҢ ӘЛСІРЕГЕНІН ҚАЛАЙ БІЛУГЕ БОЛАДЫ? http://187.almatybala.kz/main/40097-balany-immunitetn-lsregenn-alaj-bluge-bolady.html http://187.almatybala.kz/main/40097-balany-immunitetn-lsregenn-alaj-bluge-bolady.html


БАЛАНЫҢ ИММУНИТЕТІНІҢ ӘЛСІРЕГЕНІН ҚАЛАЙ БІЛУГЕ БОЛАДЫ?


]]>



БАЛАНЫҢ ИММУНИТЕТІНІҢ ӘЛСІРЕГЕНІН ҚАЛАЙ БІЛУГЕ БОЛАДЫ?


]]>
admin Thu, 30 Oct 2025 17:08:48 +0600
Семинар-практикум: «Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу тілін дамытуда Синквейн әдісін қолдану» http://187.almatybala.kz/main/40107-seminar-praktikum-mektep-zhasyna-dejng-balalardy-sjleu-tln-damytuda-sinkvejn-dsn-oldanu.html http://187.almatybala.kz/main/40107-seminar-praktikum-mektep-zhasyna-dejng-balalardy-sjleu-tln-damytuda-sinkvejn-dsn-oldanu.html
Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту бойынша білім беру процесінде" синквейн " технологиясын қолдануымен таныстыру; 
мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту бойынша білім беру процесін жүзеге асыру үшін "синквейнді" құрастыру әдістері мен 
тәсілдеріне үйрету;
Мектепке дейінгі тәжірибеде инновациялық әдістерге қызығушылықты, оларды балалармен білім беру іс-әрекетінде қолдануға деген ұмтылысты дамыту;
Ынтымақтастыққа, өзара іс-қимылға, өзара түсіністікке деген ұмтылысты ояту




]]>

Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту бойынша білім беру процесінде" синквейн " технологиясын қолдануымен таныстыру; 
мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту бойынша білім беру процесін жүзеге асыру үшін "синквейнді" құрастыру әдістері мен 
тәсілдеріне үйрету;
Мектепке дейінгі тәжірибеде инновациялық әдістерге қызығушылықты, оларды балалармен білім беру іс-әрекетінде қолдануға деген ұмтылысты дамыту;
Ынтымақтастыққа, өзара іс-қимылға, өзара түсіністікке деген ұмтылысты ояту




]]>
admin Fri, 24 Oct 2025 18:37:43 +0600
«Мектепке дейінгі білім берудегі кросс-мәдени жобалар: елдер арасындағы тәжірибе алмасу» тақырыбындағы Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция аясында жобалық студия http://187.almatybala.kz/main/40094-mektepke-dejng-blm-berudeg-kross-mdeni-zhobalar-elder-arasynday-tzhribe-almasu-tayrybynday-halyaraly-ylymi-tzhribelk-konferencija-ajasynda-zhobaly-studija.html http://187.almatybala.kz/main/40094-mektepke-dejng-blm-berudeg-kross-mdeni-zhobalar-elder-arasynday-tzhribe-almasu-tayrybynday-halyaraly-ylymi-tzhribelk-konferencija-ajasynda-zhobaly-studija.html




2025 жылғы 23 қазан күні Алматы қаласында Түрксіб ауданының «№187 бөбекжай- балабақшасы» КМҚК-да «Мектепке дейінгі білім берудегі кросс-мәдени жобалар: елдер арасындағы тәжірибе алмасу» тақырыбындағы Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция аясында жобалық студия ұйымдастырылды.
Іс-шараның мақсаты – мектепке дейінгі білім беру саласындағы инновациялық және кросс-мәдени тәжірибелерді дамыту,
 Сингапур мен Қазақстан арасындағы халықаралық әріптестікті нығайту.
Сингапур Республикасы мен Алматы қаласының Білім басқармасы арасында қол қойылған меморандум аясында конференцияға келесідей өкілдер қатысты:
  • Чэнь Шао Цзюань, Сингапур еліндегі «Mosaic» мектепке дейінгі ұйымының Қытай бөлімшесінің басшысы;
  • Адамова М.Е., Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі Мектепке дейінгі білім беру департаментінің директоры;
  • Алматы қаласы Білім басқармасының өкілдері;
  • Қалалық мектепке дейінгі білім беру ресурстық орталығының мамандары;
  • Қаланың және өңірлердің балабақша педагогтері.
Конференция барысында «№187 бөбекжай- балабақшасы» КМҚК базасында сәтті жүзеге асырылып жатқан «Сингапурлық жобалық-тәжірибелік орталық» келесі бағыт бойынша таныстырылды:
«Үштік одақ – бала бақыт»
 балабақша, педагог және баланың үштік бірлігіне негізделген үйлесімді білім беру кеңістігін құру.
 Бұл жүйе арқылы ынтымақтастық, сенім және белсенді өзара әрекеттестік арқылы баланың тұлғалық дамуы,
 оның әлеуетін ашу, рухани-адамгершілік құндылықтар мен негізгі құзыреттерді қалыптастыру қамтамасыз етіледі.
Конференция соңында қатысушылар өз ойларымен бөлісіп, естелік сыйлықтар табыстап, естелікке суретке түсті.]]>





2025 жылғы 23 қазан күні Алматы қаласында Түрксіб ауданының «№187 бөбекжай- балабақшасы» КМҚК-да «Мектепке дейінгі білім берудегі кросс-мәдени жобалар: елдер арасындағы тәжірибе алмасу» тақырыбындағы Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция аясында жобалық студия ұйымдастырылды.
Іс-шараның мақсаты – мектепке дейінгі білім беру саласындағы инновациялық және кросс-мәдени тәжірибелерді дамыту,
 Сингапур мен Қазақстан арасындағы халықаралық әріптестікті нығайту.
Сингапур Республикасы мен Алматы қаласының Білім басқармасы арасында қол қойылған меморандум аясында конференцияға келесідей өкілдер қатысты:
  • Чэнь Шао Цзюань, Сингапур еліндегі «Mosaic» мектепке дейінгі ұйымының Қытай бөлімшесінің басшысы;
  • Адамова М.Е., Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі Мектепке дейінгі білім беру департаментінің директоры;
  • Алматы қаласы Білім басқармасының өкілдері;
  • Қалалық мектепке дейінгі білім беру ресурстық орталығының мамандары;
  • Қаланың және өңірлердің балабақша педагогтері.
Конференция барысында «№187 бөбекжай- балабақшасы» КМҚК базасында сәтті жүзеге асырылып жатқан «Сингапурлық жобалық-тәжірибелік орталық» келесі бағыт бойынша таныстырылды:
«Үштік одақ – бала бақыт»
 балабақша, педагог және баланың үштік бірлігіне негізделген үйлесімді білім беру кеңістігін құру.
 Бұл жүйе арқылы ынтымақтастық, сенім және белсенді өзара әрекеттестік арқылы баланың тұлғалық дамуы,
 оның әлеуетін ашу, рухани-адамгершілік құндылықтар мен негізгі құзыреттерді қалыптастыру қамтамасыз етіледі.
Конференция соңында қатысушылар өз ойларымен бөлісіп, естелік сыйлықтар табыстап, естелікке суретке түсті.]]>
admin Thu, 23 Oct 2025 16:37:06 +0600
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті http://187.almatybala.kz/main/40092-aza-ltty-yzdyr-pedagogikaly-universitet.html http://187.almatybala.kz/main/40092-aza-ltty-yzdyr-pedagogikaly-universitet.html https://qyzpu.edu.kz/​​​]]> https://qyzpu.edu.kz/​​​]]> admin Thu, 23 Oct 2025 10:54:43 +0600 АТА- АНАЛАРҒА КЕҢЕс «БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ ЕРТЕГІНІҢ РӨЛІ» http://187.almatybala.kz/main/40096-ata-analara-kees-bala-trbiesndeg-ertegn-rl.html http://187.almatybala.kz/main/40096-ata-analara-kees-bala-trbiesndeg-ertegn-rl.html

«БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ ЕРТЕГІНІҢ РӨЛІ»

Білім беру талаптарына сәйкес балдырғандарға мемлекеттік тілді  меңгерту қазіргі заманға сай білім мен тәрбиені ұрпақ бойына сіңіру-педагогтар еншісінде. Мектеп жасына дейінгі балалардың тілдік қорын дамыту мен сөйлеу мәдениетін қалыптастыруда ертегілердің алар орны ерекше.  Қазақ  ертегілері  — әлеуметтік,  рухани – адамгершілік,  эстетикалық  тәрбиенің  қайнар  көзі.  Балалардың  сөйлеу  мүмкіншіліктерінің  даму  барысында  қазақ  ертегілерінің  оқыту  мен  тәлім — тәрбие  берудегі  рөлі  күннен  күнге  арта  түсуде.  
Ертегілер ауыз  әдебиетінің ең көне жанрына жатады. Өмірде сирек кездесетін немесе мүлде кездеспейтін ойдан шығарылатын оқиғалар баяндалады.Ол ауызша айтылып, ел есіне ғасырлар бойы сақталып, ұрпақтан-ұрпаққа ауысып, біздің дәуірімізге жеткен.Ертегілер көбінесе қара сөз түрінде айтылады.Кейде өлең  түрінде де кездеседі.
Ертегілердің әдетте  басталулары ұқсас:«Баяғы өткен заманда бір шал мен кемпірдің…..болыпты »
немесе «Ерте, ерте, ертеде, ешкі жүні бөртеде» деп те басталады.Ертегі соңы «сөйтіп мұратына жетіпті» деп үнемі жақсылықпен аяқталады.Бұл балалардың қандай жағдайдың да жақсылықпен аяқталатынына  деген сенімдерін молайта түседі.
Ертегілер мынандай  жанрларға бөлінеді:
 1.Қиял-ғажайып ертегілер. Бұл ертегілерге батыр адамдардың басынан кешкен  сан-алуан ерлік оқиғалар баяндалады.Мысалы: «Ер Төстік», «Алтын балық», «Алтын сақа» т.б.
2.Хайуанаттар туралы ертегілер. Ата-бабамыз төрт түлік малды қадірлеп, пір тұтқан.Хайуанаттар туралы ертегілердің кейіпкерлері аң, құс, үй жануарлары болады. Алайда олар адамға тән қасиеттер, әрекеттер иесі болып суреттеледі де сол арқылы сұм қиянатшыл, арам,қу мінез қылықтары әшкереленеді.Еңбексүйгіштігі, батылдығы, адалдығы суреттеледі.
3.Шыншыл ертегілер.Бұл ертегіде халық өмірін, тұрмысын шындық тұрғыдан  бейнеленеді. Атқамінерлердің іс-әрекеттері әшкерленеді.
4.Тұрмыс-салт ертегілер.Бұл ертегіде өмірде болып жатырған оқиғалар баяндалады.Мысалы: «Алдар көсе мен бай», «Шықбермес Шығай бай» т.б.
Ертегілердің тілі көркем, қарапайым, түсінікті жеңіл болып келеді.Ертегілер арқылы балалардың ой-өрісі дамып қана қоймай, сонымен қатар тіл байлықтары, сөйлеу мәдениеті арта түседі. Осы орайда біздің жетістіктеріміз  ең  алдымен  ата-аналарды балалармен бірге ертегіні таңдай білуге көмектескендігіміз,ертегілерді рөлдерге бөліп ойнауға арналған құралдарды дайындағанымыз және балабақша өмірінде ата-аналармен біріге отырып балаларға ертегілерден қойылымдардың үнемі жүргізілуі.

]]>


«БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ ЕРТЕГІНІҢ РӨЛІ»

Білім беру талаптарына сәйкес балдырғандарға мемлекеттік тілді  меңгерту қазіргі заманға сай білім мен тәрбиені ұрпақ бойына сіңіру-педагогтар еншісінде. Мектеп жасына дейінгі балалардың тілдік қорын дамыту мен сөйлеу мәдениетін қалыптастыруда ертегілердің алар орны ерекше.  Қазақ  ертегілері  — әлеуметтік,  рухани – адамгершілік,  эстетикалық  тәрбиенің  қайнар  көзі.  Балалардың  сөйлеу  мүмкіншіліктерінің  даму  барысында  қазақ  ертегілерінің  оқыту  мен  тәлім — тәрбие  берудегі  рөлі  күннен  күнге  арта  түсуде.  
Ертегілер ауыз  әдебиетінің ең көне жанрына жатады. Өмірде сирек кездесетін немесе мүлде кездеспейтін ойдан шығарылатын оқиғалар баяндалады.Ол ауызша айтылып, ел есіне ғасырлар бойы сақталып, ұрпақтан-ұрпаққа ауысып, біздің дәуірімізге жеткен.Ертегілер көбінесе қара сөз түрінде айтылады.Кейде өлең  түрінде де кездеседі.
Ертегілердің әдетте  басталулары ұқсас:«Баяғы өткен заманда бір шал мен кемпірдің…..болыпты »
немесе «Ерте, ерте, ертеде, ешкі жүні бөртеде» деп те басталады.Ертегі соңы «сөйтіп мұратына жетіпті» деп үнемі жақсылықпен аяқталады.Бұл балалардың қандай жағдайдың да жақсылықпен аяқталатынына  деген сенімдерін молайта түседі.
Ертегілер мынандай  жанрларға бөлінеді:
 1.Қиял-ғажайып ертегілер. Бұл ертегілерге батыр адамдардың басынан кешкен  сан-алуан ерлік оқиғалар баяндалады.Мысалы: «Ер Төстік», «Алтын балық», «Алтын сақа» т.б.
2.Хайуанаттар туралы ертегілер. Ата-бабамыз төрт түлік малды қадірлеп, пір тұтқан.Хайуанаттар туралы ертегілердің кейіпкерлері аң, құс, үй жануарлары болады. Алайда олар адамға тән қасиеттер, әрекеттер иесі болып суреттеледі де сол арқылы сұм қиянатшыл, арам,қу мінез қылықтары әшкереленеді.Еңбексүйгіштігі, батылдығы, адалдығы суреттеледі.
3.Шыншыл ертегілер.Бұл ертегіде халық өмірін, тұрмысын шындық тұрғыдан  бейнеленеді. Атқамінерлердің іс-әрекеттері әшкерленеді.
4.Тұрмыс-салт ертегілер.Бұл ертегіде өмірде болып жатырған оқиғалар баяндалады.Мысалы: «Алдар көсе мен бай», «Шықбермес Шығай бай» т.б.
Ертегілердің тілі көркем, қарапайым, түсінікті жеңіл болып келеді.Ертегілер арқылы балалардың ой-өрісі дамып қана қоймай, сонымен қатар тіл байлықтары, сөйлеу мәдениеті арта түседі. Осы орайда біздің жетістіктеріміз  ең  алдымен  ата-аналарды балалармен бірге ертегіні таңдай білуге көмектескендігіміз,ертегілерді рөлдерге бөліп ойнауға арналған құралдарды дайындағанымыз және балабақша өмірінде ата-аналармен біріге отырып балаларға ертегілерден қойылымдардың үнемі жүргізілуі.

]]>
admin Wed, 15 Oct 2025 17:03:24 +0600