«Егер отбасыда «ерекше» бала болса» » "№187 бөбекжай-балабақшасы"
Коммунальное государственное казенное предприятие
«Ясли-сад №187»
Управления образования города Алматы
Заведующий :
+7 (727) 341-01-97
Методист:
+7 (727) 341-01-95
Версия для
слабовидящих
» » «Егер отбасыда «ерекше» бала болса»
06
март
2025

«Егер отбасыда «ерекше» бала болса»

«Егер отбасыда «ерекше» бала болса»
«Ерекше» баланы тәрбиелеп отырған отбасыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу процесі - бұл психологтардың, педагогтардың, дефектолог,логопед  мамандары, баланың  жасына және жеке ерекшеліктеріне, өзекті даму деңгейіне, денсаулық жағдайына сәйкес өмір сүрудің оңтайлы жағдайларын қамтамасыз ету жөніндегі қызметінің мақсатты, ұйымдастырылған жүйесі. Бұл жүйенің тармағының бірі-ата-аналық ортадағы психологиялық-педагогикалық білім беру қызметі.
Ата – аналармен жұмыс баланың дамуы мен оқуы туралы кеңес берумен шектелді, бірақ сонымен бірге өте маңызды аспект-ата-аналардың эмоционалды жағдайы ескерілмеді. «Ерекше» балалардың көптеген ата-аналары қоғамда ерекше осалдығымен және өзін шектелген адам ретінде сезінуімен сипатталады. Айналасындағылар, өкінішке орай, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың өздеріне ғана емес, олардың туыстарына да әрдайым төзімді бола бермейді. Сондықтан олар үшін проблемаларын түсінетін адамдарды табу өте маңызды.
Тәрбиешілермен, дефектологпен, логопедпен, әлеуметтік педагогпен және психологпен әңгімелесу – проблемаларды шешу, негативті жеңу, жүйке жүйесін тұрақтандыру, күрделі сұрақтарға жауап алу мүмкіндіктерінің бірі. Мұндай отбасылармен жұмыс кезінде келесі міндеттер шешіледі:
- ата-аналардың өзін-өзі оң бағалауын қалыптастыру, мазасыздықты жеңілдету;
- интроспекция және психологиялық кедергілерді жеңу дағдыларын дамыту;
- балалар мен ата-аналар қарым-қатынасын дамыту;
- мінез-құлықтың коммуникативті формаларын жетілдіру;
- сыртқы әлеммен барабар қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру.
Жеке кеңестер кезінде біз ата-аналарға психологиялық жүктеменің мүмкіндіктері және «ерекше» баланың ата-анасының рөлін орындауға байланысты эмоционалды тәжірибе деңгейінің төмендеуі туралы ақпарат береміз.
Дамуында проблемалары бар балалар - күрделі және әртүрлі топ. Дамудың әртүрлі бұзылыстары балалардың әлеуметтік байланыстарының қалыптасуына әр түрлі әсер етеді. Ата-аналарда «ерекше» баланың  даму ерекшеліктері туралы дұрыс түсінік қалыптастыру қажет. Ата-аналардың баланың қалыпты дамуынан ауытқу себептерін, сондай-ақ ықтимал салдарын барабар түсінуі баланы дұрыс ұйымдастырылған тәрбиелеудің қажетті шарты болып табылады. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға көмектесу,  олардың отбасыларының әлеуметтік-педагогикалық қолдауын қажет етеді. Баланың дамуы көбінесе отбасылық әл-ауқатқа, ата-аналардың оның физикалық және рухани қалыптасуына қатысуына, тәрбиелік әсерінің дұрыстығына байланысты. Отбасымен кешенді, жүйелі жұмыстың түпкі мақсаты,«ерекше» баланың отбасын кешенді сүйемелдеу көптеген маңызды міндеттерді шешеді:
-  отбасымен серіктестік қарым-қатынас орнату, «ерекше» баланы қолдау әлеуметтік  атмосферасын құру, эмоционалды өзара қолдау және бір-біріне практикалық өзара көмек көрсету;
-  ата-аналардың түзету педагогикасы саласындағы құзыреттілігін арттыру, өзінің ерекше баласымен айналысуға деген қызығушылығы мен тілегін ояту;
- баланы бақылау дағдысын және қорытынды жасау, проблемаларды көру және сәбиінің кішкентай "жеңістерін" қалыптастыру;
-  балаға жайлылық сезімін қамтамасыз ету, үйде қолдау көрсету мақсатында ата-аналардың сенімді, мейірімді, сабырлы қарым-қатынас стилін игеруіне көмектесу;
-  ата-аналардың қажеттілігін тәрбиелеу баланың отбасын түзету және тәрбиелеу, әлеуметтік қорғау, медициналық және құқықтық қолдау мәселелерінде мамандардан білікті көмек сұрауға.
Біздің балабақшада "ерекше бала" отбасын сүйемелдеу - бұл ілесіп жүрушілердің (балабақша мамандары, тәрбиешілер, медицина қызметкерлері, логопед, психолог маманы және ілесіп жүрушілердің («ерекше» балалар, олардың ата-аналары немесе заңды өкілдері) ұйымдасқан тығыз өзара іс-қимылы болып табылатын педагогикалық, түзету, психологиялық даму технологияларының, қолдау мен отбасына көмек көрсету кешені. Деректер отбасыларға психокоррекциялық  және  педагогикалық көмектің формалары жеке тұлғаішілік қақтығыстарды жеңуге, ата-аналардың санасында балаларының одан әрі дамуына ықпал ететін жаңа дүниетанымдық ұстанымдар мен көзқарастарды қалыптастыру үшін қолайлы алғышарттар жасауға үйретуге мүмкіндік береді.
Біздің балабақшада ата-аналармен жұмыс істеудің келесі түрлері тиімді қолданылады:
  • Информациятық стендтер;
  • Ата-аналар жиналыстары;
  • Жеке және топтық әңгімелер, кеңестер;
  • Балабақша мамандарымен қызығушылық тудыратын мәселелер бойынша жеке кездесулер;
  • Сауалнама, тестілеу;
Ата-аналардың ұжымға қатысуы балабақша мамандары, ата-аналар балаларға жақындай түседі, қарым-қатынас жасау үшін бос минут табады, ортақ мүдделерді табу және ортақ міндеттерді іске асыру арқылы бірлескен жұмысқа қатысу мотивациясын арттырады.

Похожие публикации:

Прокомментировать
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив