Консультациялық пункт - "№187 бөбекжай-балабақшасы" http://187.almatybala.kz/ ru Консультациялық пункт - "№187 бөбекжай-балабақшасы" DataLife Engine Психикалық дамуы тежелген балалардың ата-аналарына дефектологтың кеңестері. http://187.almatybala.kz/main/40098-psihikaly-damuy-tezhelgen-balalardy-ata-analaryna-defektologty-keester.html http://187.almatybala.kz/main/40098-psihikaly-damuy-tezhelgen-balalardy-ata-analaryna-defektologty-keester.html

Психикалық дамуы тежелген  балалармен жұмыс жасайтын негізгі мамандардың бірі-дефектолог, сондықтан оның ұсыныстарын тыңдау керек. Кеңестер сөйлеу, танымдық іс-әрекеттегі мәселелерді жоюға көмектеседі.

Нәтижелі ұсыныстар:
* Үнемі сөйлесіңіз. Тәуелсіз немесе жалпы кез-келген іс кезінде айналаңызда не көретіндігіңіз және оның немесе басқа адамдардың не істейтіні туралы диалог жүргізіңіз. Тұрақты сөйлеу практикасы сөйлеу дағдыларын дамытуға, сөздік қорын кеңейтуге, қоршаған әлем туралы ақпаратты есте сақтауға ықпал етеді.

* Дауыстың тыныштығына, орташа жылдамдыққа төтеп беріңіз, маңыздысын интонациямен бөлектеңіз.

* Дұрыс сөйлеңіз, сөз формаларын бұрмаламаңыз. Балаға қарағанда бір-екі сөзден ұзағырақ сөйлемдер құрыңыз. Бала оған күрделі дизайнға көшкеннен кейін ғана оларды қиындатыңыз.

* Толық жауапты қажет ететін сұрақтар қойыңыз. Егер балаға жауап беру қиын болса, "немесе"сөзін қолдана отырып, бірнеше нұсқаны таңдау ретінде сұрақ қойыңыз.

* Сұрақтан кейін кідіріп, балаңызға жауап туралы ойлануға уақыт беріңіз.

* Қоршаған дыбыстарды тыңдаңыз, олардың шығу тегін бірге анықтаңыз. Мұны ойынға айналдырыңыз.

* Қысқа, қызықты оқиғаларды айтыңыз, содан кейін балаңыздан оларды қайталауын сұраңыз. Егер бұл нәтиже бермесе, оған жетекші сұрақтар қою арқылы көмектесіңіз. Мұны отбасылық ойынға айналдыруға болады. Анам оқиғаны айтады, ал әкем немесе басқа туысым оны оларға қайта айтуды сұрайды.

* Кәсіби мамандармен бірге жұмыс жасаңыз. Нәтижелерге мамандармен сабақтарды біріктіру және жаңа үйді бекіту арқылы қол жеткізуге болады.

* Шыдамды болыңыз, ашуланбаңыз, өйткені бала өз проблемаларына кінәлі емес. Оны ақымақ деп атамаңыз, нәтиженің баяулығы үшін ұрыспаңыз.

* Дәл осындай ұқсас сәбилерді тәрбиелейтін пікірлес адамдарды табыңыз. Бірге сізге психикалық жүктемені жеңу, қиын жағдайларды шешу оңайырақ болады.

* Шамадан тыс қамқорлық жасамаңыз. Балаға Тәуелсіздік, үнемі жаңа тәжірибе, стандартты емес тапсырмалармен байланыс қажет. Оның олармен қалай жұмыс істейтінін бақылаңыз, бірақ ол үшін мұны жасамаңыз.

ПДТ -бұл кәсіби мамандармен бірге көп жұмыс жасау арқылы уақыт өте келе құтылуға болатын диагноз. Дефектологтардың, психологтардың, логопедтердің ата-аналарға арналған кеңестері мен ұсыныстарын орындаңыз және ПДТ бар балаларда көрінетін прогресті байқаңыз.


]]>

Психикалық дамуы тежелген  балалармен жұмыс жасайтын негізгі мамандардың бірі-дефектолог, сондықтан оның ұсыныстарын тыңдау керек. Кеңестер сөйлеу, танымдық іс-әрекеттегі мәселелерді жоюға көмектеседі.

Нәтижелі ұсыныстар:
* Үнемі сөйлесіңіз. Тәуелсіз немесе жалпы кез-келген іс кезінде айналаңызда не көретіндігіңіз және оның немесе басқа адамдардың не істейтіні туралы диалог жүргізіңіз. Тұрақты сөйлеу практикасы сөйлеу дағдыларын дамытуға, сөздік қорын кеңейтуге, қоршаған әлем туралы ақпаратты есте сақтауға ықпал етеді.

* Дауыстың тыныштығына, орташа жылдамдыққа төтеп беріңіз, маңыздысын интонациямен бөлектеңіз.

* Дұрыс сөйлеңіз, сөз формаларын бұрмаламаңыз. Балаға қарағанда бір-екі сөзден ұзағырақ сөйлемдер құрыңыз. Бала оған күрделі дизайнға көшкеннен кейін ғана оларды қиындатыңыз.

* Толық жауапты қажет ететін сұрақтар қойыңыз. Егер балаға жауап беру қиын болса, "немесе"сөзін қолдана отырып, бірнеше нұсқаны таңдау ретінде сұрақ қойыңыз.

* Сұрақтан кейін кідіріп, балаңызға жауап туралы ойлануға уақыт беріңіз.

* Қоршаған дыбыстарды тыңдаңыз, олардың шығу тегін бірге анықтаңыз. Мұны ойынға айналдырыңыз.

* Қысқа, қызықты оқиғаларды айтыңыз, содан кейін балаңыздан оларды қайталауын сұраңыз. Егер бұл нәтиже бермесе, оған жетекші сұрақтар қою арқылы көмектесіңіз. Мұны отбасылық ойынға айналдыруға болады. Анам оқиғаны айтады, ал әкем немесе басқа туысым оны оларға қайта айтуды сұрайды.

* Кәсіби мамандармен бірге жұмыс жасаңыз. Нәтижелерге мамандармен сабақтарды біріктіру және жаңа үйді бекіту арқылы қол жеткізуге болады.

* Шыдамды болыңыз, ашуланбаңыз, өйткені бала өз проблемаларына кінәлі емес. Оны ақымақ деп атамаңыз, нәтиженің баяулығы үшін ұрыспаңыз.

* Дәл осындай ұқсас сәбилерді тәрбиелейтін пікірлес адамдарды табыңыз. Бірге сізге психикалық жүктемені жеңу, қиын жағдайларды шешу оңайырақ болады.

* Шамадан тыс қамқорлық жасамаңыз. Балаға Тәуелсіздік, үнемі жаңа тәжірибе, стандартты емес тапсырмалармен байланыс қажет. Оның олармен қалай жұмыс істейтінін бақылаңыз, бірақ ол үшін мұны жасамаңыз.

ПДТ -бұл кәсіби мамандармен бірге көп жұмыс жасау арқылы уақыт өте келе құтылуға болатын диагноз. Дефектологтардың, психологтардың, логопедтердің ата-аналарға арналған кеңестері мен ұсыныстарын орындаңыз және ПДТ бар балаларда көрінетін прогресті байқаңыз.


]]>
admin Mon, 03 Nov 2025 18:14:59 +0600
БАЛАНЫҢ ИММУНИТЕТІНІҢ ӘЛСІРЕГЕНІН ҚАЛАЙ БІЛУГЕ БОЛАДЫ? http://187.almatybala.kz/main/40097-balany-immunitetn-lsregenn-alaj-bluge-bolady.html http://187.almatybala.kz/main/40097-balany-immunitetn-lsregenn-alaj-bluge-bolady.html


БАЛАНЫҢ ИММУНИТЕТІНІҢ ӘЛСІРЕГЕНІН ҚАЛАЙ БІЛУГЕ БОЛАДЫ?


]]>



БАЛАНЫҢ ИММУНИТЕТІНІҢ ӘЛСІРЕГЕНІН ҚАЛАЙ БІЛУГЕ БОЛАДЫ?


]]>
admin Thu, 30 Oct 2025 17:08:48 +0600
АТА- АНАЛАРҒА КЕҢЕс «БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ ЕРТЕГІНІҢ РӨЛІ» http://187.almatybala.kz/main/40096-ata-analara-kees-bala-trbiesndeg-ertegn-rl.html http://187.almatybala.kz/main/40096-ata-analara-kees-bala-trbiesndeg-ertegn-rl.html

«БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ ЕРТЕГІНІҢ РӨЛІ»

Білім беру талаптарына сәйкес балдырғандарға мемлекеттік тілді  меңгерту қазіргі заманға сай білім мен тәрбиені ұрпақ бойына сіңіру-педагогтар еншісінде. Мектеп жасына дейінгі балалардың тілдік қорын дамыту мен сөйлеу мәдениетін қалыптастыруда ертегілердің алар орны ерекше.  Қазақ  ертегілері  — әлеуметтік,  рухани – адамгершілік,  эстетикалық  тәрбиенің  қайнар  көзі.  Балалардың  сөйлеу  мүмкіншіліктерінің  даму  барысында  қазақ  ертегілерінің  оқыту  мен  тәлім — тәрбие  берудегі  рөлі  күннен  күнге  арта  түсуде.  
Ертегілер ауыз  әдебиетінің ең көне жанрына жатады. Өмірде сирек кездесетін немесе мүлде кездеспейтін ойдан шығарылатын оқиғалар баяндалады.Ол ауызша айтылып, ел есіне ғасырлар бойы сақталып, ұрпақтан-ұрпаққа ауысып, біздің дәуірімізге жеткен.Ертегілер көбінесе қара сөз түрінде айтылады.Кейде өлең  түрінде де кездеседі.
Ертегілердің әдетте  басталулары ұқсас:«Баяғы өткен заманда бір шал мен кемпірдің…..болыпты »
немесе «Ерте, ерте, ертеде, ешкі жүні бөртеде» деп те басталады.Ертегі соңы «сөйтіп мұратына жетіпті» деп үнемі жақсылықпен аяқталады.Бұл балалардың қандай жағдайдың да жақсылықпен аяқталатынына  деген сенімдерін молайта түседі.
Ертегілер мынандай  жанрларға бөлінеді:
 1.Қиял-ғажайып ертегілер. Бұл ертегілерге батыр адамдардың басынан кешкен  сан-алуан ерлік оқиғалар баяндалады.Мысалы: «Ер Төстік», «Алтын балық», «Алтын сақа» т.б.
2.Хайуанаттар туралы ертегілер. Ата-бабамыз төрт түлік малды қадірлеп, пір тұтқан.Хайуанаттар туралы ертегілердің кейіпкерлері аң, құс, үй жануарлары болады. Алайда олар адамға тән қасиеттер, әрекеттер иесі болып суреттеледі де сол арқылы сұм қиянатшыл, арам,қу мінез қылықтары әшкереленеді.Еңбексүйгіштігі, батылдығы, адалдығы суреттеледі.
3.Шыншыл ертегілер.Бұл ертегіде халық өмірін, тұрмысын шындық тұрғыдан  бейнеленеді. Атқамінерлердің іс-әрекеттері әшкерленеді.
4.Тұрмыс-салт ертегілер.Бұл ертегіде өмірде болып жатырған оқиғалар баяндалады.Мысалы: «Алдар көсе мен бай», «Шықбермес Шығай бай» т.б.
Ертегілердің тілі көркем, қарапайым, түсінікті жеңіл болып келеді.Ертегілер арқылы балалардың ой-өрісі дамып қана қоймай, сонымен қатар тіл байлықтары, сөйлеу мәдениеті арта түседі. Осы орайда біздің жетістіктеріміз  ең  алдымен  ата-аналарды балалармен бірге ертегіні таңдай білуге көмектескендігіміз,ертегілерді рөлдерге бөліп ойнауға арналған құралдарды дайындағанымыз және балабақша өмірінде ата-аналармен біріге отырып балаларға ертегілерден қойылымдардың үнемі жүргізілуі.

]]>


«БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ ЕРТЕГІНІҢ РӨЛІ»

Білім беру талаптарына сәйкес балдырғандарға мемлекеттік тілді  меңгерту қазіргі заманға сай білім мен тәрбиені ұрпақ бойына сіңіру-педагогтар еншісінде. Мектеп жасына дейінгі балалардың тілдік қорын дамыту мен сөйлеу мәдениетін қалыптастыруда ертегілердің алар орны ерекше.  Қазақ  ертегілері  — әлеуметтік,  рухани – адамгершілік,  эстетикалық  тәрбиенің  қайнар  көзі.  Балалардың  сөйлеу  мүмкіншіліктерінің  даму  барысында  қазақ  ертегілерінің  оқыту  мен  тәлім — тәрбие  берудегі  рөлі  күннен  күнге  арта  түсуде.  
Ертегілер ауыз  әдебиетінің ең көне жанрына жатады. Өмірде сирек кездесетін немесе мүлде кездеспейтін ойдан шығарылатын оқиғалар баяндалады.Ол ауызша айтылып, ел есіне ғасырлар бойы сақталып, ұрпақтан-ұрпаққа ауысып, біздің дәуірімізге жеткен.Ертегілер көбінесе қара сөз түрінде айтылады.Кейде өлең  түрінде де кездеседі.
Ертегілердің әдетте  басталулары ұқсас:«Баяғы өткен заманда бір шал мен кемпірдің…..болыпты »
немесе «Ерте, ерте, ертеде, ешкі жүні бөртеде» деп те басталады.Ертегі соңы «сөйтіп мұратына жетіпті» деп үнемі жақсылықпен аяқталады.Бұл балалардың қандай жағдайдың да жақсылықпен аяқталатынына  деген сенімдерін молайта түседі.
Ертегілер мынандай  жанрларға бөлінеді:
 1.Қиял-ғажайып ертегілер. Бұл ертегілерге батыр адамдардың басынан кешкен  сан-алуан ерлік оқиғалар баяндалады.Мысалы: «Ер Төстік», «Алтын балық», «Алтын сақа» т.б.
2.Хайуанаттар туралы ертегілер. Ата-бабамыз төрт түлік малды қадірлеп, пір тұтқан.Хайуанаттар туралы ертегілердің кейіпкерлері аң, құс, үй жануарлары болады. Алайда олар адамға тән қасиеттер, әрекеттер иесі болып суреттеледі де сол арқылы сұм қиянатшыл, арам,қу мінез қылықтары әшкереленеді.Еңбексүйгіштігі, батылдығы, адалдығы суреттеледі.
3.Шыншыл ертегілер.Бұл ертегіде халық өмірін, тұрмысын шындық тұрғыдан  бейнеленеді. Атқамінерлердің іс-әрекеттері әшкерленеді.
4.Тұрмыс-салт ертегілер.Бұл ертегіде өмірде болып жатырған оқиғалар баяндалады.Мысалы: «Алдар көсе мен бай», «Шықбермес Шығай бай» т.б.
Ертегілердің тілі көркем, қарапайым, түсінікті жеңіл болып келеді.Ертегілер арқылы балалардың ой-өрісі дамып қана қоймай, сонымен қатар тіл байлықтары, сөйлеу мәдениеті арта түседі. Осы орайда біздің жетістіктеріміз  ең  алдымен  ата-аналарды балалармен бірге ертегіні таңдай білуге көмектескендігіміз,ертегілерді рөлдерге бөліп ойнауға арналған құралдарды дайындағанымыз және балабақша өмірінде ата-аналармен біріге отырып балаларға ертегілерден қойылымдардың үнемі жүргізілуі.

]]>
admin Wed, 15 Oct 2025 17:03:24 +0600
АТА-АНАЛАРҒА КЕҢЕС «ҮЙДЕГІ БАЛАНЫҢ ҚОЗҒАЛЫС БЕЛСЕНДІЛІГІ» http://187.almatybala.kz/main/40095-ata-analara-kees-jdeg-balany-ozalys-belsendlg.html http://187.almatybala.kz/main/40095-ata-analara-kees-jdeg-balany-ozalys-belsendlg.html


 АТА-АНАЛАРҒА КЕҢЕС  «ҮЙДЕГІ БАЛАНЫҢ ҚОЗҒАЛЫС БЕЛСЕНДІЛІГІ» 

Біздің қоғамның маңызды міндеттерінің бірі – өміршең, дені сау өскелең ұрпақты қалыптастыру.
Баланың денсаулығын қалыптастыратын факторлардың бірі – қозғалыс белсенділігі. Бұл нәресте ояу кезінде жасайтын қозғалыстардың мөлшері ретінде анықталады. Қозғалыс белсенділігінің мазмұны әртүрлі қозғалыстар: жүру, жүгіру, секіру, өрмелеу, лақтыру болып табылады.
Бүгінгі балалардың көпшілігі күнінің көп бөлігін интернетте, компьютерлермен және смартфондармен өткізеді. Ұйқы мен демалу режимі, көру және қалып бұзылады, қозғалыс белсенділігі дерлік жоқ. Көптеген ата-аналар балаларды ауылдардағы туыстарына, жазғы мектеп жанындағы және қала маңындағы лагерьлерге демалуға, әртүрлі үйірмелер мен секцияларға беруге немесе балалармен бірге саяжайға баруға тырысады. Сонымен қатар, үйде балалармен бірлескен белсенді ойындар, табиғатқа серуендеу, таңертеңгі жүгіруді ұйымдастырады.
Қозғалыс – өсіп келе жатқан ағзаның биологиялық қажеттілігі. Олар дененің барлық жүйелерінің дамуына ықпал етеді, әсіресе жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, тірек-қимыл аппараты, жүйке, метаболизмді жақсартады. Бала қозғалыстардың әсерінен эмоционалды, ерікті, танымдық саланы дамытады.
Бала күні бойы қанша қозғалуы керек, оның қозғалысының қарқындылығы қандай? Мамандардың зерттеулері көрсеткендей, қозғалыс көлемі, қарқындылығы бірқатар факторларға: баланың жасына, жынысына, тәулік уақытына, жыл мезгіліне, балалардың жеке ерекшеліктеріне, бала өсетін жағдайларға байланысты. 2-3 жастағы балалар күніне шамамен 2,5-3 км, ал 6-7 жастағы балалар бұл уақытта екі-үш есе көп еңсереді.
Ең үлкен қозғалыс белсенділігі күннің бірінші жартысында сағат 9-дан 12-ге дейін, ал екінші жартысында сағат 17-ден 19-ға дейін көрінеді. Мұғалімдер мен ата-аналар мұны ескеріп, дәл осы сағаттарда қозғалыс белсенділігі үшін жағдай жасауы керек.
Баланың қозғалыс белсенділігін дұрыс ұйымдастырған кезде, тәбеті жақсы, ұйқысы, теңдестірілген мінез-құлқы, ересектермен және құрдастарымен жағымды қарым-қатынаста болады.
Дені сау балалар – біздің болашағымыз. Қазірден балалардың денсаулығының мықты іргетасын қалауға тырысайық.

]]>


 АТА-АНАЛАРҒА КЕҢЕС  «ҮЙДЕГІ БАЛАНЫҢ ҚОЗҒАЛЫС БЕЛСЕНДІЛІГІ» 

Біздің қоғамның маңызды міндеттерінің бірі – өміршең, дені сау өскелең ұрпақты қалыптастыру.
Баланың денсаулығын қалыптастыратын факторлардың бірі – қозғалыс белсенділігі. Бұл нәресте ояу кезінде жасайтын қозғалыстардың мөлшері ретінде анықталады. Қозғалыс белсенділігінің мазмұны әртүрлі қозғалыстар: жүру, жүгіру, секіру, өрмелеу, лақтыру болып табылады.
Бүгінгі балалардың көпшілігі күнінің көп бөлігін интернетте, компьютерлермен және смартфондармен өткізеді. Ұйқы мен демалу режимі, көру және қалып бұзылады, қозғалыс белсенділігі дерлік жоқ. Көптеген ата-аналар балаларды ауылдардағы туыстарына, жазғы мектеп жанындағы және қала маңындағы лагерьлерге демалуға, әртүрлі үйірмелер мен секцияларға беруге немесе балалармен бірге саяжайға баруға тырысады. Сонымен қатар, үйде балалармен бірлескен белсенді ойындар, табиғатқа серуендеу, таңертеңгі жүгіруді ұйымдастырады.
Қозғалыс – өсіп келе жатқан ағзаның биологиялық қажеттілігі. Олар дененің барлық жүйелерінің дамуына ықпал етеді, әсіресе жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, тірек-қимыл аппараты, жүйке, метаболизмді жақсартады. Бала қозғалыстардың әсерінен эмоционалды, ерікті, танымдық саланы дамытады.
Бала күні бойы қанша қозғалуы керек, оның қозғалысының қарқындылығы қандай? Мамандардың зерттеулері көрсеткендей, қозғалыс көлемі, қарқындылығы бірқатар факторларға: баланың жасына, жынысына, тәулік уақытына, жыл мезгіліне, балалардың жеке ерекшеліктеріне, бала өсетін жағдайларға байланысты. 2-3 жастағы балалар күніне шамамен 2,5-3 км, ал 6-7 жастағы балалар бұл уақытта екі-үш есе көп еңсереді.
Ең үлкен қозғалыс белсенділігі күннің бірінші жартысында сағат 9-дан 12-ге дейін, ал екінші жартысында сағат 17-ден 19-ға дейін көрінеді. Мұғалімдер мен ата-аналар мұны ескеріп, дәл осы сағаттарда қозғалыс белсенділігі үшін жағдай жасауы керек.
Баланың қозғалыс белсенділігін дұрыс ұйымдастырған кезде, тәбеті жақсы, ұйқысы, теңдестірілген мінез-құлқы, ересектермен және құрдастарымен жағымды қарым-қатынаста болады.
Дені сау балалар – біздің болашағымыз. Қазірден балалардың денсаулығының мықты іргетасын қалауға тырысайық.

]]>
admin Wed, 10 Sep 2025 17:01:22 +0600
"БЕСКЕ ДЕЙІН ҮЛГЕР" мобильді қосымшаны қолдану нұсқаулығы http://187.almatybala.kz/main/40027-beske-dejn-lger-mobild-osymshany-oldanu-nsaulyy.html http://187.almatybala.kz/main/40027-beske-dejn-lger-mobild-osymshany-oldanu-nsaulyy.html


























]]>



























]]>
admin Fri, 29 Aug 2025 18:38:49 +0600
«БЕСКЕ ДЕЙІН ҮЛГЕРУ» ХАЛЫҚАРАЛЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ НЕГІЗІНДЕ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ТӘРБИЕМЕН ЖӘНЕ ОҚЫТУМЕН ҚАМТЫЛМАҒАН БАЛАЛАРДЫҢ АТА-АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН БЕЙІМДЕЛГЕН БАҒДАРЛАМА http://187.almatybala.kz/main/40026-beske-dejn-lgeru-halyaraly-badarlamasy-negznde-mektepke-dejng-trbiemen-zhne-oytumen-amtylmaan-balalardy-ata-analaryna-arnalan-bejmdelgen-badarlama.html http://187.almatybala.kz/main/40026-beske-dejn-lgeru-halyaraly-badarlamasy-negznde-mektepke-dejng-trbiemen-zhne-oytumen-amtylmaan-balalardy-ata-analaryna-arnalan-bejmdelgen-badarlama.html   Бағдарламаның  мақсаты – балаларды тәрбиелеу мен дамыту мәселелерінде ата-аналардың педагогикалық мәдениетін арттыру.

Міндеттері:

  • ата-аналар мен балаларға күтім жасайтын адамдарға ерте жас (0-5 жас) және балалардың өмір бойы дамуы мен әл-ауқатының маңыздылығы туралы ақпарат беру;
  • балалардың когнитивтік және әлеуметтік-эмоционалдық дамуына ықпал ететін сенімді ақпарат көздеріне ата-аналардың қол жеткізуін кеңейту;
  • алған білімді күнделікті өмірде қолдануды, балалардың өмір бойы даму әлеуетін және әл-ауқатын арттыратын салауатты әдеттерді дамытуды қолдау.
 

]]>
  Бағдарламаның  мақсаты – балаларды тәрбиелеу мен дамыту мәселелерінде ата-аналардың педагогикалық мәдениетін арттыру.

Міндеттері:

  • ата-аналар мен балаларға күтім жасайтын адамдарға ерте жас (0-5 жас) және балалардың өмір бойы дамуы мен әл-ауқатының маңыздылығы туралы ақпарат беру;
  • балалардың когнитивтік және әлеуметтік-эмоционалдық дамуына ықпал ететін сенімді ақпарат көздеріне ата-аналардың қол жеткізуін кеңейту;
  • алған білімді күнделікті өмірде қолдануды, балалардың өмір бойы даму әлеуетін және әл-ауқатын арттыратын салауатты әдеттерді дамытуды қолдау.
 

]]>
admin Fri, 29 Aug 2025 18:34:51 +0600
2025-2026 оқу жылына арналған консультациялық пунктінің жұмыс жоспары http://187.almatybala.kz/main/40029-2025-2026-ou-zhylyna-arnalan-konsultacijaly-punktn-zhmys-zhospary.html http://187.almatybala.kz/main/40029-2025-2026-ou-zhylyna-arnalan-konsultacijaly-punktn-zhmys-zhospary.html

]]>


]]>
admin Thu, 28 Aug 2025 18:54:51 +0600
2025-2026 оқу жылына арналған консультациялық пункт туралы бұйрық http://187.almatybala.kz/main/40028-2025-2026-ou-zhylyna-arnalan-konsultacijaly-punkt-turaly-bjry.html http://187.almatybala.kz/main/40028-2025-2026-ou-zhylyna-arnalan-konsultacijaly-punkt-turaly-bjry.html
]]>

]]>
admin Thu, 28 Aug 2025 18:53:36 +0600
ВАУЧЕРЛІК ҚАРЖЫЛАНДЫРУ ДЕГЕНІМІЗ НЕ? http://187.almatybala.kz/main/39967-vaucherlk-arzhylandyru-degenmz-ne.html http://187.almatybala.kz/main/39967-vaucherlk-arzhylandyru-degenmz-ne.html

]]>


]]>
admin Mon, 23 Jun 2025 18:54:21 +0600
КАК ТСПОЛЬЗОВАТЬ ВАУЧЕР ДЛЯ ЗАЧИСЛЕНИЯ РЕБЕНКА В ДЕТСКИЙ САД http://187.almatybala.kz/main/39963-kak-tspolzovat-vaucher-dlja-zachislenija-rebenka-v-detskij-sad.html http://187.almatybala.kz/main/39963-kak-tspolzovat-vaucher-dlja-zachislenija-rebenka-v-detskij-sad.html








]]>









]]>
admin Mon, 23 Jun 2025 08:09:53 +0600